Սեպտեմբերի 1-ից բոլոր ուղղություններով կատարված զանգերի սակագները նվազել են 15 %-ով, հետվճարային հեռախոսահամարների բաժանորդավճարը՝ 50 %-ով:
Նոր՝ իջեցված սակագների և սպասվող նորությունների մասին. զրույց Կարեկին Օդաբաշյանի հետ
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, սեպտեմբերի 4, ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: Այս մասին «Արցախպրես»-ի թղթակցի հետ զրույցում ասել է «Ղարաբաղ Տելեկոմ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Կարեկին Օդաբաշյանն՝ անդրադառնալով Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների դիմաց կատարած վերջին սակագնային փոփոխություններին:
«Կարծում եմ՝ էական փոփոխություններ ենք կատարել, և մեր բաժանորդները պետք է ավելի մեծ տնտեսումներ կատարեն իրենց բյուջեից: Այս իմաստով կարևոր է, որպեսզի ՀՀ մեկնող մեր բաժանորդները գրանցվեն «ՎիվաՍել-ՄՏՍ»-ի ցանցում և ստանան 15.5 % զեղչ: Ի դեպ, ՀՀ այլ ցանցերում գտնվելու դեպքում՝ մուտքային բոլոր զանգերը մեր բաժանորդները ստանում են անվճար, քանի որ «Ղարաբաղ Տելեկոմ»-ը այդ ծախսերը վերցրել է իր վրա, ինչը չենք կարող ասել ՀՀ բոլոր օպերատորների բաժանորդների մասին»,- նշել է Կ. Օդաբաշյանը:
«Ղարաբաղ Տելեկոմ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրենի խոսքով՝ ակտիվ քննարկվում է նոր փաթեթների ներդրման հարցը, որոնք ուղղված կլինեն ներցանցային և հայաստանյան ուղղություններով զանգերի համար: «Հուսով եմ՝ դրանք ավելի գրավիչ կլինեն հասարակության համար: Եթե ամեն ինչ հաջողվի, ապա հոկտեմբերին արդեն բաժանորդներին կառաջարկվեն այդ փաթեթները, իսկ մոտ ապագայում մենք կկենտրոնանանք դրանց խրախուսման վրա»,- ավելացրել է Կ. Օդաբաշյանը:
Խոսելով խոստացված ներդրումային ծրագրերի մասին՝ Կ. Օդաբաշյանը նշել է, որ դրանք ընթացքի մեջ են առանց որևէ խնդրի: «Ներդրումային ծրագիրը պետք է բարելավի շարժական համացանցի ծածկույթը և որակը: Իսկ գործող մինչև 50 Մեգաբիթ արագությունը բարելավելու արդյունքում, 10 անգամ կբազմապատկվի՝ կազմելով 500 Մեգաբիթ և կհապատասխանի հայաստանյան օպերատորների ապահոված ծավալին»,- ասել է Ղարաբաղ Տելեկոմ» ՓԲԸ գլխավոր տնօրենը և հավելել, որ որակի կտրուկ բարձրացումից սակագների թանկացում չի նախատեսվում:
Ըստ մեր զրուցակցի՝ մինչև 2019թ.-ի առաջին եռամսյակի վերջը մայրաքաղաքում և շրջկենտրոններում կիրականացվի երրորդ ցանցի ծածկույթի բարելավումը, իսկ մինչև տարեվերջ այն կգործի հանրապետության ողջ տարածքում:
Անդրադառնալով ֆիքսված համացանցի հետ կապված բաժանորդների բողոքներին՝ Կ. Օդաբաշյանը նշել է, որ հիմնական խնդիրը կրկին մնում է անհամապատասխանությունը՝ ստացվող և օգտագործվող ծավալների միջև: «Մենք քանիցս հայտարարել ենք, ու այդ մասին պատրաստ եմ նորից խոսել. եթե գնում եք, օրինակ, 1 Մեգաբայթ ծավալով ինտերնետ, ուրեմն հնարավոր չէ մի քանի սարքով (հեռախոսով, պլանշետով կամ, ասենք, համակարգչով) միանգամից որակյալ կապ ստանալ: Ասածս թող ոչ ոք սխալ չընկալի այն առումով, թե կոչ եմ անում ավելացնել ինտերնետ կապի ծավալները, ամենևին, բայց դա է իրողությունը»,- ասել է Օդաբաշյանը և ընդգծել, որ միայն հուլիս ամսվա մեջ 13.1 %-ով աճել են ինտերնետ կապով կատարած անվճար զանգերը, և եթե բջջային կապի րոպեավճարի վերածեն, ապա կկազմի 92-156 մլն դրամ: