Artsakhpress

Հասարակական

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Այսօր՝ սեպտեմբերի 19-ին, ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարարության նախաձեռնությամբ Ստեփանակերտում տեղի է ունեցել «Ապրանքների բրենդինգ» թեմայով սեմինար։

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, սեպտեմբերի 19ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: «Արցախպրես»-ի թղթակցի հաղորդմամբ՝ սեմինարին ներկա ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարար Լևոն Գրիգորյանը շնորհակալություն է հայտնել Լեհաստանից Արցախ ժամանած  «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկուն, «Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանին և հայաստանյան ամենախոշոր գովազդային՝ ընկերություններից մեկի՝ «Prime»-ի տնօրեն Սամվել Սահակյանին՝ հրավերն ընդունելու և նման նախաձեռնությամբ հանդես գալու համար:
«Սեմինարի հիմնական թեման վերաբերում է ընկերությունների և ապրանքատեսակների գովազդին ու բրենդավորմանը: Ներկայումս Արցախում՝ մարքեթինգի ոլորտում, ապրանքների բրենդավորումը կամ գովազդը դեռևս չկայացած ոլորտներից է համարվում: Այն գտնվում է զարգացման ճանապարհին: Նման միջոցառումների կազմակերպման արդյունքում կփորձենք ավելի կատարելագործել բնագավառը»,- ասել է Լ. Գրիգորյանը:
«Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանն էլ նշել է, որ սա իրենց հերթական այցն է Արցախ, որը նվիրված է Արցախի բրենդինգի ձևավորմանը:
«Ի տարբերություն մեր նախորդ այցերի, որտեղ ներկայացնում էինք, թե ինչն է կարևոր Արցախի բրենդը կառուցելու համար, այս անգամ մեր հյուրը՝ Մաչեյ Լիսովսկին, իր հետ  բերել է ոչ միայն Արցախի զբոսաշրջային բրենդի մասին կառուցվելիք տեղեկատվություն, այլև, թե մարդ իրեն ինչպես կարող է ներկայացնել աշխարհի առջև: Բոլոր օրինակները բերվում են պետությունների մասով, բայց երբ խոսքը վերաբերում է տեղական արտադրողին, պետք է նախաձեռնել այնպիսի քայլեր, որպեսզի նա կարողանա պատշաճ ձևով ներկայանալ արտերկրում: Պետք է հասկանանք, թե որոնք են մեր խոչընդոտները և կարողանանք դրանք հաղթահարել»,- ավելացրել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Իսկ «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկին նշել է, որ, գալով այստեղ, առաջին հերթին իր նպատակն էր ավելի շատ տեղեկատվություն իմանալ Արցախի մասին:
«Արցախում կարելի է առանձնացնել մշակույթը, խոհանոցը, լանդշաֆտը, մարդիկ և նրանց միասնությունը: Սակայն այստեղ առաջին խոչընդոտը երկրի անվանումն է: Այն օգտագործվում է տարբեր ձևերով, ինչը օտարերկրացիների համար ընկալելի չէ: Արցախի անունը լսելիս շատերի մոտ այն ասոցացվում է գեղեցիկ բնության, զբոսաշրջության հետ, բայց նաև ասոցացվում է ռազմական գործողությունների, պատերազմի, ճգնաժամի հետ: Կապ չունի, թե մեր թիրախային խումբը ովքեր են, սակայն բոլորի համար էլ ամենակարևոր հարթակը խաղաղությունն է: Պետք է լինել պրագմատիկ: Հենց այստեղից էլ սկսվում է երկրի բրենդինգի ձևավորումը»,- ասել է Մ. Լիսովսկին:
Սեմինարին բանախոսը տարբեր երկրների փորձի հիման վրա ներկայացրել է բրենդինգի լավագույն օրինակներ, պատասխանել ներկաների հարցերին:

     

Քաղաքական

Տնտեսական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Ես  հաղթանակած մարզիկի   իրավունքով  եմ  եկել  Արցախ. աշխարհի չեմպիոն և ռեկորդակիր Սիմոն Մարտիրոսյան

ՀՕՊ զորքերն այսօր ի զորու են մոխրի վերածել հակառակորդի ցանկացած թռչող օբյեկտ. ՊՆ-ն ներկայացրել է C-300 համակարգը

Նիկոլ Փաշինյանն անդրադարձել է Ռոբերտ Քոչարյանի կողմնակիցների` հանրահավաքներ իրականացնելու մտադրությանը

Լավ կանեն՝ լռեն, բարոյական չէ. Արկադի Կարապետյանը՝ Արցախը հանձնելու Շահնազարյանի հայտարարությունների մասին

Սերժ Սարգսյանը տիկնոջ՝ Ռիտա Սարգսյանի հետ քվեարկեց 29/15 ընտրատեղամասում (տեսանյութ)

Քոչարյանին անհապաղ արձակելու պահանջով հանրահավաքային պայքար կսկսվի

Ձնահյուսի տակ մնացած զինծառայողին մահացած են գտել

Սիսիանում մի խումբ զինծառայողներ են մնացել ձնահյուսի տակ. նրանցից մեկին գտնել չի հաջողվել. ՊՆ

Արցախում հարգանքի տուրք են մատուցել Սպիտակի երկրաշարժի 30-րդ տարելիցի առթիվ (լուսանկարներ)

Search