Artsakhpress

Հասարակական

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Այսօր՝ սեպտեմբերի 19-ին, ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարարության նախաձեռնությամբ Ստեփանակերտում տեղի է ունեցել «Ապրանքների բրենդինգ» թեմայով սեմինար։

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, սեպտեմբերի 19ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: «Արցախպրես»-ի թղթակցի հաղորդմամբ՝ սեմինարին ներկա ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարար Լևոն Գրիգորյանը շնորհակալություն է հայտնել Լեհաստանից Արցախ ժամանած  «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկուն, «Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանին և հայաստանյան ամենախոշոր գովազդային՝ ընկերություններից մեկի՝ «Prime»-ի տնօրեն Սամվել Սահակյանին՝ հրավերն ընդունելու և նման նախաձեռնությամբ հանդես գալու համար:
«Սեմինարի հիմնական թեման վերաբերում է ընկերությունների և ապրանքատեսակների գովազդին ու բրենդավորմանը: Ներկայումս Արցախում՝ մարքեթինգի ոլորտում, ապրանքների բրենդավորումը կամ գովազդը դեռևս չկայացած ոլորտներից է համարվում: Այն գտնվում է զարգացման ճանապարհին: Նման միջոցառումների կազմակերպման արդյունքում կփորձենք ավելի կատարելագործել բնագավառը»,- ասել է Լ. Գրիգորյանը:
«Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանն էլ նշել է, որ սա իրենց հերթական այցն է Արցախ, որը նվիրված է Արցախի բրենդինգի ձևավորմանը:
«Ի տարբերություն մեր նախորդ այցերի, որտեղ ներկայացնում էինք, թե ինչն է կարևոր Արցախի բրենդը կառուցելու համար, այս անգամ մեր հյուրը՝ Մաչեյ Լիսովսկին, իր հետ  բերել է ոչ միայն Արցախի զբոսաշրջային բրենդի մասին կառուցվելիք տեղեկատվություն, այլև, թե մարդ իրեն ինչպես կարող է ներկայացնել աշխարհի առջև: Բոլոր օրինակները բերվում են պետությունների մասով, բայց երբ խոսքը վերաբերում է տեղական արտադրողին, պետք է նախաձեռնել այնպիսի քայլեր, որպեսզի նա կարողանա պատշաճ ձևով ներկայանալ արտերկրում: Պետք է հասկանանք, թե որոնք են մեր խոչընդոտները և կարողանանք դրանք հաղթահարել»,- ավելացրել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Իսկ «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկին նշել է, որ, գալով այստեղ, առաջին հերթին իր նպատակն էր ավելի շատ տեղեկատվություն իմանալ Արցախի մասին:
«Արցախում կարելի է առանձնացնել մշակույթը, խոհանոցը, լանդշաֆտը, մարդիկ և նրանց միասնությունը: Սակայն այստեղ առաջին խոչընդոտը երկրի անվանումն է: Այն օգտագործվում է տարբեր ձևերով, ինչը օտարերկրացիների համար ընկալելի չէ: Արցախի անունը լսելիս շատերի մոտ այն ասոցացվում է գեղեցիկ բնության, զբոսաշրջության հետ, բայց նաև ասոցացվում է ռազմական գործողությունների, պատերազմի, ճգնաժամի հետ: Կապ չունի, թե մեր թիրախային խումբը ովքեր են, սակայն բոլորի համար էլ ամենակարևոր հարթակը խաղաղությունն է: Պետք է լինել պրագմատիկ: Հենց այստեղից էլ սկսվում է երկրի բրենդինգի ձևավորումը»,- ասել է Մ. Լիսովսկին:
Սեմինարին բանախոսը տարբեր երկրների փորձի հիման վրա ներկայացրել է բրենդինգի լավագույն օրինակներ, պատասխանել ներկաների հարցերին:

     

Քաղաքական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Սամվել Բաբայանի նախաձեռնած ստորագրահավաքն իրավական տեսանկյունից խնդրահարույց դրույթ է ներկայացնում. ՀՀ բարձրաստիճան պաշտոնյան ներկայացնում է ռիսկերը

Վիտալի Բալասանյանի գրասենյակը հայտարարություն է տարածել

Արցախը խոպանի վայր չէ. ԱԺ պատգամավորը սահմանադրական փոփոխություններ առաջարկելու մտադրություն ունի

Մահացել է ՀՀ վաստակավոր արտիստ Ռուդոլֆ Ղևոնդյանը

Սուրբ Նիկողայոս վանքը փոխանցվել է հայ համայնքին

Այսօր Ապրիլյան պատերազմի հերոս Նորայր Հաջիյանի ծննդյան օրն է

Ադրբեջանցիներին չի հաջողվել տապալել հայ երեխաների ելույթը. միջադեպ` Մոնտենեգրոյում

Աշխատանքային, զինվորական, սոցիալական կենսաթոշակները կվերահաշվարկվեն. Սամվել Ավանեսյան

Ծավալված գործընթացն իր մեջ պարունակում է լուրջ վտանգներ. Դավիթ Իշխանյանը՝ ստորագրահավաքի մասին

Search