Artsakhpress

Հասարակական

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Այսօր՝ սեպտեմբերի 19-ին, ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարարության նախաձեռնությամբ Ստեփանակերտում տեղի է ունեցել «Ապրանքների բրենդինգ» թեմայով սեմինար։

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, սեպտեմբերի 19ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: «Արցախպրես»-ի թղթակցի հաղորդմամբ՝ սեմինարին ներկա ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարար Լևոն Գրիգորյանը շնորհակալություն է հայտնել Լեհաստանից Արցախ ժամանած  «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկուն, «Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանին և հայաստանյան ամենախոշոր գովազդային՝ ընկերություններից մեկի՝ «Prime»-ի տնօրեն Սամվել Սահակյանին՝ հրավերն ընդունելու և նման նախաձեռնությամբ հանդես գալու համար:
«Սեմինարի հիմնական թեման վերաբերում է ընկերությունների և ապրանքատեսակների գովազդին ու բրենդավորմանը: Ներկայումս Արցախում՝ մարքեթինգի ոլորտում, ապրանքների բրենդավորումը կամ գովազդը դեռևս չկայացած ոլորտներից է համարվում: Այն գտնվում է զարգացման ճանապարհին: Նման միջոցառումների կազմակերպման արդյունքում կփորձենք ավելի կատարելագործել բնագավառը»,- ասել է Լ. Գրիգորյանը:
«Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանն էլ նշել է, որ սա իրենց հերթական այցն է Արցախ, որը նվիրված է Արցախի բրենդինգի ձևավորմանը:
«Ի տարբերություն մեր նախորդ այցերի, որտեղ ներկայացնում էինք, թե ինչն է կարևոր Արցախի բրենդը կառուցելու համար, այս անգամ մեր հյուրը՝ Մաչեյ Լիսովսկին, իր հետ  բերել է ոչ միայն Արցախի զբոսաշրջային բրենդի մասին կառուցվելիք տեղեկատվություն, այլև, թե մարդ իրեն ինչպես կարող է ներկայացնել աշխարհի առջև: Բոլոր օրինակները բերվում են պետությունների մասով, բայց երբ խոսքը վերաբերում է տեղական արտադրողին, պետք է նախաձեռնել այնպիսի քայլեր, որպեսզի նա կարողանա պատշաճ ձևով ներկայանալ արտերկրում: Պետք է հասկանանք, թե որոնք են մեր խոչընդոտները և կարողանանք դրանք հաղթահարել»,- ավելացրել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Իսկ «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկին նշել է, որ, գալով այստեղ, առաջին հերթին իր նպատակն էր ավելի շատ տեղեկատվություն իմանալ Արցախի մասին:
«Արցախում կարելի է առանձնացնել մշակույթը, խոհանոցը, լանդշաֆտը, մարդիկ և նրանց միասնությունը: Սակայն այստեղ առաջին խոչընդոտը երկրի անվանումն է: Այն օգտագործվում է տարբեր ձևերով, ինչը օտարերկրացիների համար ընկալելի չէ: Արցախի անունը լսելիս շատերի մոտ այն ասոցացվում է գեղեցիկ բնության, զբոսաշրջության հետ, բայց նաև ասոցացվում է ռազմական գործողությունների, պատերազմի, ճգնաժամի հետ: Կապ չունի, թե մեր թիրախային խումբը ովքեր են, սակայն բոլորի համար էլ ամենակարևոր հարթակը խաղաղությունն է: Պետք է լինել պրագմատիկ: Հենց այստեղից էլ սկսվում է երկրի բրենդինգի ձևավորումը»,- ասել է Մ. Լիսովսկին:
Սեմինարին բանախոսը տարբեր երկրների փորձի հիման վրա ներկայացրել է բրենդինգի լավագույն օրինակներ, պատասխանել ներկաների հարցերին:

     

Քաղաքական

Տնտեսական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Արաքսի ափամերձ հատվածով Արցախը Հայաստանին կապող երրորդ մայրուղին կկառուցվի

Լևոն Հայրապետյանի հիշատակին Վանքում խաչքար-հուշարձան է բացվել

Մենք չունենք գրավված տարածքներ հասկացություն. Դավիթ Բաբայանը պատասխանել է Ռիչարդ Միլսին

Ճանապարհը փակած քաղաքացիների նկատմամբ հարուցվել է վարչական վարույթ. ԱՀ ոստիկանություն

Ստեփանակերտի ուռուցքաբանական կենտրոնը գործում է նոր մասնաշենքում. հիմնարկ է այցելել Հանրապետության Նախագահը

Քաշաթաղի շրջանը վարչակազմի նոր ղեկավար ունի

Արցախյան ազատամարտում զոհված քաջորդիների հարազատներին այցելելը յուրօրինակ հոգու պարտք եմ համարում. Գևորգ Չաքմանյան

Մայրաքաղաքում հոսանքի ժամանակավոր անջատումներ կլինեն. «Արցախէներգո»

Հերմինե Նաղդալյանն ընտրվել է ԱՊՀ ՄԽՎ մշտական հանձնաժողովի նախագահ

Search