Artsakhpress

Հասարակական

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Այսօր՝ սեպտեմբերի 19-ին, ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարարության նախաձեռնությամբ Ստեփանակերտում տեղի է ունեցել «Ապրանքների բրենդինգ» թեմայով սեմինար։

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել

Լեհական ընկերության ներկայացուցիչը Ստեփանակերտում բրենդինգի վերաբերյալ սեմինար է անցկացրել
ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ, սեպտեմբերի 19ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ: «Արցախպրես»-ի թղթակցի հաղորդմամբ՝ սեմինարին ներկա ԱՀ էկոնոմիկայի և արտադրական ենթակառուցվածքների նախարար Լևոն Գրիգորյանը շնորհակալություն է հայտնել Լեհաստանից Արցախ ժամանած  «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկուն, «Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանին և հայաստանյան ամենախոշոր գովազդային՝ ընկերություններից մեկի՝ «Prime»-ի տնօրեն Սամվել Սահակյանին՝ հրավերն ընդունելու և նման նախաձեռնությամբ հանդես գալու համար:
«Սեմինարի հիմնական թեման վերաբերում է ընկերությունների և ապրանքատեսակների գովազդին ու բրենդավորմանը: Ներկայումս Արցախում՝ մարքեթինգի ոլորտում, ապրանքների բրենդավորումը կամ գովազդը դեռևս չկայացած ոլորտներից է համարվում: Այն գտնվում է զարգացման ճանապարհին: Նման միջոցառումների կազմակերպման արդյունքում կփորձենք ավելի կատարելագործել բնագավառը»,- ասել է Լ. Գրիգորյանը:
«Անտարես» ՍՊԸ-ի գործադիր մարմնի ղեկավար, Հայաստանի գովազդային խորհրդի նախագահ Արմեն Մարտիրոսյանն էլ նշել է, որ սա իրենց հերթական այցն է Արցախ, որը նվիրված է Արցախի բրենդինգի ձևավորմանը:
«Ի տարբերություն մեր նախորդ այցերի, որտեղ ներկայացնում էինք, թե ինչն է կարևոր Արցախի բրենդը կառուցելու համար, այս անգամ մեր հյուրը՝ Մաչեյ Լիսովսկին, իր հետ  բերել է ոչ միայն Արցախի զբոսաշրջային բրենդի մասին կառուցվելիք տեղեկատվություն, այլև, թե մարդ իրեն ինչպես կարող է ներկայացնել աշխարհի առջև: Բոլոր օրինակները բերվում են պետությունների մասով, բայց երբ խոսքը վերաբերում է տեղական արտադրողին, պետք է նախաձեռնել այնպիսի քայլեր, որպեսզի նա կարողանա պատշաճ ձևով ներկայանալ արտերկրում: Պետք է հասկանանք, թե որոնք են մեր խոչընդոտները և կարողանանք դրանք հաղթահարել»,- ավելացրել է Ա. Մարտիրոսյանը:
Իսկ «Publicis» ընկերության տնօրեն Մաչեյ Լիսովսկին նշել է, որ, գալով այստեղ, առաջին հերթին իր նպատակն էր ավելի շատ տեղեկատվություն իմանալ Արցախի մասին:
«Արցախում կարելի է առանձնացնել մշակույթը, խոհանոցը, լանդշաֆտը, մարդիկ և նրանց միասնությունը: Սակայն այստեղ առաջին խոչընդոտը երկրի անվանումն է: Այն օգտագործվում է տարբեր ձևերով, ինչը օտարերկրացիների համար ընկալելի չէ: Արցախի անունը լսելիս շատերի մոտ այն ասոցացվում է գեղեցիկ բնության, զբոսաշրջության հետ, բայց նաև ասոցացվում է ռազմական գործողությունների, պատերազմի, ճգնաժամի հետ: Կապ չունի, թե մեր թիրախային խումբը ովքեր են, սակայն բոլորի համար էլ ամենակարևոր հարթակը խաղաղությունն է: Պետք է լինել պրագմատիկ: Հենց այստեղից էլ սկսվում է երկրի բրենդինգի ձևավորումը»,- ասել է Մ. Լիսովսկին:
Սեմինարին բանախոսը տարբեր երկրների փորձի հիման վրա ներկայացրել է բրենդինգի լավագույն օրինակներ, պատասխանել ներկաների հարցերին:

     

Քաղաքական

Տնտեսական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Կամո Աղաջանյանը նշանակվել է ԱՀ Նախագահի ներկայացուցիչ՝ հատուկ հանձնարարությունների գծով

Արթուր Մկրտչյանն այսօր կդառնար 60 տարեկան. քաղաքական գործիչն ընկերների հուշերում

Ստեփանակերտում գործում է «Վիտա Մեդ» բժշկական նոր կենտրոն

Google-ը տարվա ընթացքում ավելի քան 13 մլրդ դոլար կներդնի ԱՄՆ-ում տվյալների մշակման իր կենտրոններում ու գրասենյակներում

Արայիկ Հարությունյանը վստահ է՝ Արցախում գյուղատնտեսությունը տնտեսական աճն ապահովող հիմնական ուղղություններից է լինելու

Հաթերքում կկազմակերպվի ժենգյալով հացի երկրորդ փառատոն

Հատուկ հանձնարարությունների գծով ԱՀ Նախագահի ներկայացուցիչ Կարեն Սարգսյանն ազատվել է պաշտոնից

Մայրաքաղաքում հանցագործություն կատարած անձանց մեջ մեծ թիվ են կազմում կանայք

Հայաստանի Զինված ուժերը համալրվել են հայրենական ԱՐՄԻ-55Մ անօդաչու թռչող սարքերով

Search