Artsakhpress

Մշակույթ

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Յուրաքանչյուր մեծ գաղափարի հիմքում ընկած է փոքրիկ երազանք: Սակայն երազանքները կյանքի են կոչվում միայն ներդրված ջանքերի և գործողոությունների արդյունքում: Այդպիսի փոքրիկ երազանքի «պատճառով» Արցախն այսօր աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով:

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Յուրաքանչյուր մեծ գաղափարի հիմքում ընկած է փոքրիկ երազանք: Սակայն երազանքները կյանքի են կոչվում միայն ներդրված ջանքերի և գործողոությունների արդյունքում: Այդպիսի փոքրիկ երազանքի «պատճառով» Արցախն այսօր աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով:

Աշոտ Մարգարյանն, ով Լոնդոնի համալասարանական քոլեջն ավարտելուց հետո ներկայումս աշխատում է Արցախում, նախաձեռնել է «Woodpeckers» (Փայտփորիկներ) ծրագիրը: Այս բրենդի ներքո պատրաստվում և վաճառվում են փայտե խաղալիքներ: Սակայն խաղալիքները յուրահատուկ են ոչ միայն իրենց բարձր որակով և գեղեցիկ դիզայնով, այլև նրանով, որ ներկվում են երեխաների կողմից:

 Ինչպես հաղորդում է «Արցախպրես»-ը վկայակոչելով «Times.am»-ին ծրագրի մեջ երեխաների ներգրավածությունն ունի մեծ խորհուրդ: Նախաձեռնության հեղինակ Աշոտ Մարգարյանի խոսքերով, երեխաներին հնարավորություն է տրվում խաղալու միջոցով գումար վաստակել, որը հետագայում մեծ ազդեցություն կունենա նրանց մտածելակերպի ձևավորման վրա:

«Ծրագրի բաղկացուցիչ մասն է կազմում սոցիալիզացիան' ցածր եկամուտ ունեցող, անապահով ընտանքիների և մանկատան սաների մասնակցության ակտիվացումը, նրանց համար եկամտի աղբյուրի ստեղծումը և նոր սերնդի մոտ ինքնուրույն գործելու մտածելակերպի արմատավորումը»,-ասաց Աշոտ Մարգարյանը՝ հավելելով, որ խաղալիքների վաճառքից գոյացած եկամտի 50 տոկոսը բաժին է հասնում ծրագրին մասնակից երեխաներին, ինչպես նաև մանկատանը նրանց կարիքների ապահովանը:

Մարգարյանի խոսքերով, առանց  փայտագործ Կարեն Գասպարյանի պատրաստակամության և Արևիկ Դանիելյանի գործուն մասնկացության հնարավոր չէր լինի մեկ ամսում կյանքի կոչել  այս ծրագիրը: Նախաձեռնության ակտիվ մասնակիցներից են՝ Քնար Խաչատրյանը, Լիլիթ Հարությունյանը, Արտակ Բեգլարյանը, Արման Արուշանովը, Սյուզաննա Արուշանովան:

«Woodpeckers»-ը սակայն չի սահմանափակվում միայն խաղալիքների արտադրությամբ, այն ներառում է պայուսակներ, բարձեր, էջանիշներ, հուշանվերներ: Բացի այդ այն լավ հարթակ է բոլոր տաղանդավոր արցախցիների համար, ովքեր տարբեր հանգամանքների բերումով հնարավորություն չունեն իրենց ձեռքի աշխատանքները վաճառքի ներկայացնելու:

«Այս ամենի նպատակը տեղական արցախյան բրենդի ձևավորումն է, որի շնորհիվ կստեղծվի համագործակցության մի մեծ ցանց Արցախում: Տասնյակ մարդիկ, ովքեր ապրում են տարբեր շրջաններում, հեռավոր գյուղերում, հնարավորություն կունենան վաճառելու իրենց ձեռքի աշխատանքը շուկայում»,-մեկնաբանեց Մարգարյանը:

«Woodpeckers»-ն արդեն իսկ աչքի է ընկել քաղաքացիական նախաձեռնությամբ՝ Ստեփանակերտում տեղադրելով թռչնի բներ:

 

Նշենք, որ «Woodpeckers»-ի արտադրանքը ներկայացված է արցախյան խանութներում, ինչպես նաև աշխարհի տարբեր ծայրերից պատվերներն ընդունվում են ֆեյսբուքյան էջի միջոցով:

 

 

 


     

Քաղաքական

Տնտեսական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Սարսանգից մինչև Մարտակերտ նոր ջրանցք կկառուցվի, կներդրվի 100 մլն ԱՄՆ դոլար. Արայիկ Հարությունյանը՝ խոշորամասշտաբ ծրագրի մասին

Նախագահ Բակո Սահակյանը Կառավարության որոշում է հաստատել

«Ֆորբսը» հայուհուն ներառել է աշխարհի մինչև 30 տարեկան ամենաազդեցիկ մարդկանց ցանկում

Նախագահ Սահակյանը ստորագրել է օրենքներ

Արցախում շաքարային դիաբետով հիվանդ երեխաների համար կազմակերպվել է միջոցառում

Արցախի մասին երգն Ուկրաինայում կռվի պատճառ է դարձել հայերի ու ադրբեջանցիների միջև. լրատվամիջոցներ

ԵԱՀԿ դիտարկումը Արցախի և Ադրբեջանի սահմանին

Վիրավորված եմ ինձ զգում Բելառուսի կողմից մեր պետությանը հասցրած վիրավորանքի համար. Արթուր Աղաբեկյան

ԱՀ և ՀՀ մշակույթի նախարարները քննարկել են համատեղ իրականացվելիք մշակութային միջոցառումների ծրագիրը

Search