Artsakhpress

Մշակույթ

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Յուրաքանչյուր մեծ գաղափարի հիմքում ընկած է փոքրիկ երազանք: Սակայն երազանքները կյանքի են կոչվում միայն ներդրված ջանքերի և գործողոությունների արդյունքում: Այդպիսի փոքրիկ երազանքի «պատճառով» Արցախն այսօր աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով:

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Արցախն աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով

Յուրաքանչյուր մեծ գաղափարի հիմքում ընկած է փոքրիկ երազանք: Սակայն երազանքները կյանքի են կոչվում միայն ներդրված ջանքերի և գործողոությունների արդյունքում: Այդպիսի փոքրիկ երազանքի «պատճառով» Արցախն այսօր աշխարհին է ներկայանում նոր բրենդով:

Աշոտ Մարգարյանն, ով Լոնդոնի համալասարանական քոլեջն ավարտելուց հետո ներկայումս աշխատում է Արցախում, նախաձեռնել է «Woodpeckers» (Փայտփորիկներ) ծրագիրը: Այս բրենդի ներքո պատրաստվում և վաճառվում են փայտե խաղալիքներ: Սակայն խաղալիքները յուրահատուկ են ոչ միայն իրենց բարձր որակով և գեղեցիկ դիզայնով, այլև նրանով, որ ներկվում են երեխաների կողմից:

 Ինչպես հաղորդում է «Արցախպրես»-ը վկայակոչելով «Times.am»-ին ծրագրի մեջ երեխաների ներգրավածությունն ունի մեծ խորհուրդ: Նախաձեռնության հեղինակ Աշոտ Մարգարյանի խոսքերով, երեխաներին հնարավորություն է տրվում խաղալու միջոցով գումար վաստակել, որը հետագայում մեծ ազդեցություն կունենա նրանց մտածելակերպի ձևավորման վրա:

«Ծրագրի բաղկացուցիչ մասն է կազմում սոցիալիզացիան' ցածր եկամուտ ունեցող, անապահով ընտանքիների և մանկատան սաների մասնակցության ակտիվացումը, նրանց համար եկամտի աղբյուրի ստեղծումը և նոր սերնդի մոտ ինքնուրույն գործելու մտածելակերպի արմատավորումը»,-ասաց Աշոտ Մարգարյանը՝ հավելելով, որ խաղալիքների վաճառքից գոյացած եկամտի 50 տոկոսը բաժին է հասնում ծրագրին մասնակից երեխաներին, ինչպես նաև մանկատանը նրանց կարիքների ապահովանը:

Մարգարյանի խոսքերով, առանց  փայտագործ Կարեն Գասպարյանի պատրաստակամության և Արևիկ Դանիելյանի գործուն մասնկացության հնարավոր չէր լինի մեկ ամսում կյանքի կոչել  այս ծրագիրը: Նախաձեռնության ակտիվ մասնակիցներից են՝ Քնար Խաչատրյանը, Լիլիթ Հարությունյանը, Արտակ Բեգլարյանը, Արման Արուշանովը, Սյուզաննա Արուշանովան:

«Woodpeckers»-ը սակայն չի սահմանափակվում միայն խաղալիքների արտադրությամբ, այն ներառում է պայուսակներ, բարձեր, էջանիշներ, հուշանվերներ: Բացի այդ այն լավ հարթակ է բոլոր տաղանդավոր արցախցիների համար, ովքեր տարբեր հանգամանքների բերումով հնարավորություն չունեն իրենց ձեռքի աշխատանքները վաճառքի ներկայացնելու:

«Այս ամենի նպատակը տեղական արցախյան բրենդի ձևավորումն է, որի շնորհիվ կստեղծվի համագործակցության մի մեծ ցանց Արցախում: Տասնյակ մարդիկ, ովքեր ապրում են տարբեր շրջաններում, հեռավոր գյուղերում, հնարավորություն կունենան վաճառելու իրենց ձեռքի աշխատանքը շուկայում»,-մեկնաբանեց Մարգարյանը:

«Woodpeckers»-ն արդեն իսկ աչքի է ընկել քաղաքացիական նախաձեռնությամբ՝ Ստեփանակերտում տեղադրելով թռչնի բներ:

 

Նշենք, որ «Woodpeckers»-ի արտադրանքը ներկայացված է արցախյան խանութներում, ինչպես նաև աշխարհի տարբեր ծայրերից պատվերներն ընդունվում են ֆեյսբուքյան էջի միջոցով:

 

 

 


     

Քաղաքական

Տնտեսական

Հասարակական

Ռազմական

Ամենադիտված

ամիս

շաբաթ

օր

Հագուստի արտադրությամբ զբաղվող ընկերությունն աշխատանքի է հրավիրում ավելի քան 100 աշխատակիցների

Վիճաբանության հետևանքով երկու հոգի տեղափոխվել են Մարտակերտի շրջբուժմիավորում. գործածվել են ատրճանակներ

Ո՞րն է եղել Շուշիում շմոլ գազից թունավորման պատճառը. պարզաբանում

Առողջապահության նախարարն այցելել է Շուշիում շմոլ գազից թունավորված երեխային

Քաշաթաղի հարավային թևում նոր խոշոր ներդրումային ծրագիր կիրականացվի. Արայիկ Հարությունյան

Արարատ լեռան վրա Նոյյան տապանի հետքեր, որոնք ԱՄՆ ԿՀՎ–ն 50 տարի թաքցրել է. թուրքական թերթ

Գազի հաշվիչները կհանվեն բնակարաններից. գործընթացը սկսված է

Հայրենյաց պաշտպանի օրը կնշվի հունվարի 28-ին և կլինի ոչ աշխատանքային

Թրամփը ստորագրել է ցեղասպանությունների և վայրագությունների կանխարգելման մասին Էլի Վիզելի ակտը. Ամերիկայի Հայ դատի հանձնախումբը ողջունում է քայլը

Search