Ստեփանակերտում ցուցադրվել է «Վերածնունդ» մշակութային և ինտելեկտուալ հիմնադրամի՝ Սուրբ Գրիգոր Նարեկացու տաղերի հիման վրա նկարահանված «Տաղ. հոգու Ճանապարհ» հոգևոր-երաժշտական ֆիլմը, որի գլխավոր պրոդյուսերը Արթուր Ջանիբեկյանն է, մտահղացման հեղինակը՝ Արտակ Ալեքսանյանը:
Տեղի է ունեցել «ՏԱՂ․ ՀՈԳՈՒ ՃԱՆԱՊԱՐՀ» ֆիլմի Արցախյան Պրեմիերան

ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏ 20 ապրիլի, ԱՐՑԱԽՊՐԵՍ։ Ֆիլմում նկարահանվել են հայտնի ու սիրված դերասաններ Նազենի Հովհաննիսյանը, Խորեն Լևոնյանը, Մարջան Ավետիսյանը, Տիգրան Ներսիսյանը, Նելլի Խերանյանը, Շանթ Հովհաննիսյանը, Ռոզի Ավետիսովան և Սամվել Թոփալյանը:
Հանդիսատեսի ու ֆիլմի հեղինակների համոզմամբ ֆիզիկական շրջափակումից ավելի սարսափելի է հոգևոր շրջափակումը: «Մենք ենք, մեր սարերը» տարածքային զարգացման գործակալության ներկայացուցիչ Նարինե Աղաբալյանը ֆիլմը համարում է ինքնամաքրման միջոց. «Այսօր ամբողջ հայ ժողովուրդն է հոգևոր շրջափակման մեջ և շատ կարևոր է ճեղքել այդ շրջափակումը։ Այս ֆիլմը հիշեցում է մեր առաքինի էության մասին, այն մասին, որ պետք է ապաշխարհենք, ինքնամաքրվենք, կառչենք մեր արմատներից և մեր հոգևոր արժեքներից»:

Ֆիլմի նկարահանումներն իրականացվել են հայկական յոթ խորհրդանշական եկեղեցիներում։ Ընտրվել են համեմատաբար քիչ այցելվող, բայց իրականում միջնադարյան ճարտարապետության գլուխգործոց վանքերը՝ Հնեվանքը, Կապուտնի Սուրբ Մինասը, նաև՝ Գեղարդավանքը, Սանահինի վանքը։ Օգտագործվել են նաև 92-ի մայիսի 9-ին Շուշիի ազատագրման կադրերը։
Դիտումից հետո հանդիսատեսն առցանց հանդիպում-քննարկում է ունեցել ստեղծագործական թիմի հետ: Մտահղացման հեղինակ Արտակ Ալեքսանյանը պատմել է, թե ինչպես է առաջացել ֆիլմը ստեղծելու գաղափարը. ցանկացել են հանրայնացնել «Վերածնունդ» հիմնադրամի վերաձայնագրած «Հայկական ազգային երաժշտական գանձարանի» եկեղեցական երաժշտությունը. «Գաղափարը՝ հանրայնացնել ազգային երաժշտական գանձարանի երգերը, իսկ արդեն թե ֆիլմն ինչ միս ու արյուն ստացավ, այդ արդեն մշակեցին երկու Վահեները՝ Յանը և Բեգոյանը: Նարեկացու ստեղծագործությունները ցույց տալ ամբողջ գեղեցկությամբ եկեղեցու ներսում, ցույց տալ ժամանակակից վիզուալ էսցետիզմով: Սցենարիստների թագն ու պսակը կարելի է համարել Շուշիի համեմատությունը Նարեկացու հետ, և ես ամբողջովին համաձայ եմ նրանց հետ, որ Շուշին մեր Երուսաղեմն է»,- ներկայացրել է Արտակ Ալեքսանյանը:
Հեղինակների համոզմամբ Ֆիլմն ինքնամաքրման, Աստծուն մոտ գտնվելու հնարավորություն է: Տաղերի մենակատար Վահե Բեգոյանի խոսքով ֆիլմի ստեղծման առանցքում հենց այդ գաղափարն է. «Մինչև մենք մեր հոգևոր կյանքում, մեր ազգային մտածելակերպի մեջ չունենանք այդ հստակ ընթացքը դեպի ուր, ֆիզիկական շրջափակումը շատ անկարևոր բան կդառնա, որովհետև էտեղից ելիքց հետո մենք պիտի իմանանք մեր անելիքը, մեր գնալու տեղը»:
Ֆիլմի ռեժիսորը կարծում է, որ փրկությունը կլինի ներքին ինքնամաքրումից. «Որքան երես ենք թեքում Աստծուց այնքան թշնամին ավելի ու ավելի է մոտենում, ավելի ու ավելի է հարձակվում մեզ վրա և ավելի ու ավելի է մեր կենսական տարածքներից վերցնում, ինչքան մենք մոտենում ենք Աստծուն, այնքան մենք ուժեղ ենք լինում»,- առցանց քննարկմանն ասաց ռեժիսոր Վահե Յանը:
Վիրավոր Ղազանչեցոցը տեսած հանդիսատեսը տպավորվել է Եռաբլուրի ու Շուշիի կադրերից. «Եթե ազգովի դարձի գանք, ազգային գաղափարախոսություն ունենանք, հոգևոր աճ արձանագրենք, ինչպես ճգնավորն է ճկնում ներսում, այդ լույսը պահպանենք, կկարողանանք նաև արժանի լինել՝ վերադառնալու Շուշի»: